skyhigh said...
Contoh di pasaraya:Perempuan lebih gemar round satu pasaraya untuk melihat-lihat barangan walaupun barang yang hendak dicari sedikit sahaja. Akhirnya terbeli juga barang yang tak perlu tetapi kelihatan menarik pada pandangan perempuan. Mereka lebih arif dengan promosi barang baru dan harga diskaun.Lelaki lebih suka terus pergi ke tempat barangan yang hendak dicari... bayar... dan keluar. Lelaki juga lebih setia dengan sesuatu jenama produk kerana kebiasaan menggunakannya.- Lelaki lebih fokus. Perempuan lebih suka untuk mengetahui pelbagai perkara.- Kelebihan wanita ini banyak digunakan oleh peniaga pasaraya, pembuat iklan dan pengusaha barangan untuk melariskan jualan.
January 2, 2009 9:29 AM
.Contoh di pasaraya:Perempuan lebih gemar round satu pasaraya untuk melihat-lihat barangan walaupun barang yang hendak dicari sedikit sahaja. Akhirnya terbeli juga barang yang tak perlu tetapi kelihatan menarik pada pandangan perempuan. Mereka lebih arif dengan promosi barang baru dan harga diskaun.Lelaki lebih suka terus pergi ke tempat barangan yang hendak dicari... bayar... dan keluar. Lelaki juga lebih setia dengan sesuatu jenama produk kerana kebiasaan menggunakannya.- Lelaki lebih fokus. Perempuan lebih suka untuk mengetahui pelbagai perkara.- Kelebihan wanita ini banyak digunakan oleh peniaga pasaraya, pembuat iklan dan pengusaha barangan untuk melariskan jualan.
January 2, 2009 9:29 AM
Prof Madya Dr. Zulkarnain Muhamad Sori said...
Komen balas saya dah tulis dalam laman blog
January 3, 2009 7:22 AM
.
Nashrin said...
salam dr,x sangka link yg kawan saya bagi rupanya menjurus ke blog dr pulak.buat kajian tentang fi'il lelaki dan wanita ye?menarik.hehe.
January 8, 2009 6:41 PM
Nashrin said...
salam dr,x sangka link yg kawan saya bagi rupanya menjurus ke blog dr pulak.buat kajian tentang fi'il lelaki dan wanita ye?menarik.hehe.
January 8, 2009 6:41 PM
No comments:
Post a Comment